fredag 19 oktober 2012

Slettvollifierat och klart

Ni känner väl till Slettvoll, hoppas jag? Nå?
Jag brukar få anfall av Slettvollfebern några gånger om året, och då går jag runt och Slettvollifierar hemma.
Det betyder att jag lånar en bild från deras hemsida och försöker härma den, med varierande framgång.


   Den här gången hamnade köket i mina Slettvollfebriga händer, och några tavlor och en matta senare
såg det ut så här...


 

  ...och så här ser det underbara originalet ut!

Trevlig Helg!/Sofia



2 kommentarer:

  1. Din version är ju snyggare än orginalet! ert bord är ju grymt, var är det köpt?

    ps jag testade att köra google translator på siten, det blev jättekul, kolla själv ds

    SvaraRadera
  2. nu blev min kommentar översatt, 'your table's cruel' haha

    SvaraRadera