lördag 7 december 2013

Julinspiration från Ralph Lauren

Välkommen hem till mig (okej då, jag har lånat bilderna av Ralph Lauren om det nu ska vara så himla noga). Låt mig berätta om min fiktiva dag.




Det var en helt vanlig morgon i början av december.
Jag vaknade runt niotiden här, av  en sprakande brasa och doften av risgrynsgröt ...


...och blir omedelbart serverad det här av min enögde butler.
Vad hans ögon har att göra med den här historien vet jag inte. Det bara kändes relevant.


Efter frukosten (av bilden att döma ser det ut som rödvin!) slängde jag på mig det första jag hittar; nån gammal sliten mystrasa från förra årets kollektion. Här står jag och ser ut som jag brukar göra när jag bara hänger hemma.

Här utför jag några hushållsbestyr iförd en praktisk städrock.

Min lilla flicka hjälper till...



...men hon ser tack och lov inte så här välanpassad och trist ut. Snarare nåt i den här underbara stilen:


Märkligt nog står även dessa två polospelare i foajén och hänger. Nåja, de kan få stå kvar en stund.


Slutligen slänger jag ut både dem och de läskiga, välartade barnen och gör mig ordning för att dammsuga västra flygeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar