måndag 16 september 2013

Marmor och svart

I måndags låg jag för döden i maginfluensa. Jag menar allvar. Jag var så sjuk att till och med tanken på inredning gjorde mig illamående. Inser ni allvaret nu? Det är verkligen inget sundhetstecken.
 Men nu är det som tur är bara kreativiteten som flödar, och det är vi alla tacksamma för, inte minst min familj. För att inte tala om maken, som behöver åratal i parterapi. Aldrig är man så frestande läcker som under pågående maginfluensa.
   Under min fruktansvärda sjukdomstid hann dammet ligga till sig lite, så nu är det dags för: "Flytta runt på saker och ting extravaganza"! Jag har så mycket viktigt arbete att ta igen, allt har stått och häckat på samma plats i över en vecka nu. Oacceptabelt!
   De här lotusfaten av marmor var superheta för ett tag sen, men nu verkar folk ha glömt hur vackra de är. Därför är tiden mogen att köpa ett *blink*. Om man har riktig tur kanske man får ett i födelsedagspresent av sina föräldrar (jag hoppas att det framgår att jag syftar på min egen tur)!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar