måndag 30 september 2013

En vägg med tavlor.




     Vi har bott i vårt hus i nästan tre år, men det var inte förrän igår som vi äntligen satte upp några tavlor (och några speglar). Det har varit oändliga stäpper av vita väggar,  med tavlorna staplade utefter dem.
Min man tror att han är dålig på att sätta upp tavlor, men jämfört med mig är han ett geni. Jag är rätt övertygad om att han står sig väldigt bra mot resten av befolkningen också.
   Jag blir nämligen väldigt sur om saker inte funkar på första försöket,  och börjar skälla på redskapen som ju självklart bär ansvaret för misslyckandet. Så om jag hade försökt med tavelprojektet ensam hade det slutat med att väggen rasade ned, att allt gick sönder och att tavlorna hade fått reda på vad jag egentligen tyckte om dem.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar