torsdag 14 mars 2013

Är det bara jag...?

Är det bara jag som åker till gymmet, tränar ett pass, och först efteråt upptäcker att jag har gammal tandtråd i håret? Det är bara jag som åker till gymmet, tränar ett pass, och först efteråt upptäcker att jag har gammal tandtråd i håret.

Då känns det skönt att kunna trösta sig med att det finns sådana här skönheter att drömma om!
Aaaaaaaahhhh....!

Åååååååhhhh....!
 Om jag hade dem, skulle jag placera soffan i köket där den vita byrån står nu (se nedan), och flytta på stolen på kortsidan.. "En sammetssoffa i köket?!", hör jag vissa utbrista nu. Ja, just det, en SAMMETSSOFFA...i köket! Där väntar man sig minsann ingen sammetssoffa, därför blir det ett extra mysigt inslag, tycker jag.

Den ljuvliga Bergèren skulle få stoltsera som skrivbordsstol här:

En liten närbild på skrivbordet. Pennor från Tine K, vaser från Day Home, anteckningsböcker från PB Home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar