lördag 17 mars 2012

Det känns som söndag...

...men det är bara lördag!
Det tycker jag är underbart, och det kommer att hålla mig glad hela dagen.

Min Gyllene Lista över de Ultimata Lördagsfilmerna:

"It's Complicated". Mysig. Och inte särskilt komplicerad.
"No Reservations" Gråt, gråt, ångest, glad!
"Music and Lyrics"
"The Proposal"
"You've Got Mail"
"Something's Gotta Give". Efter hundra gånger blir jag fortfarande lika glad.
"The Holiday". Perfektion.
"Love Actually". Utan den blir det inte jul.

Ha en underbar dag!
Kram/ S
Min dotters dockskåp köptes för att...hon ville ha det.Inte jag.



ClaudeTheClock är ett välkommet nytillskott till familjen.
Murgröna är alltid vackert, även om den inte är äkta.
Skrin och vas från Day Home, pennor från Tine K.
Äntligen, äntligen, it's Burberrylicious!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar